smile :)

Tuesday, December 28, 2010

my fairytale dreams...

assalamualaikum,
hihihihhihihihhihih..... (da giler) 
sejak akhir2 nieh...mmpi ak sumer best2..well ader sstengah org x ley igt mmpi dyeorg...but imma a girl who can remember all the details in my dream... :) best jadi ak...haha

kelmarin ak mmpi  seungri from big bang 
seung ri a.k.a abg ayie ^^
well time tuh i was like gathering with all the kpop artist..tp x nmpk donghae.. :(... so this is the conversation about me and him ... ^^

seung ri: Are you one of the f(x) new members?
me: me? 
seung ri: (looks at me)
me:anyo, jeon anieyo (wow since when i know how to speak korea??)

and my mum woke me up.... T_T...

and tday..menybbkan papa tnyer smlm whether nk ikut ker x tgok bola (live but on tv)...trus ak mimpi..
ak mmpi fadhli shas...OMG (faint)...hes so cute ....for me lah...hihi...pas tuh ak nk ajk fazira...and then in my dream ak mmpi fazira ckp x nk...so ak pon sedeyh.... ddk kt corner...crying (ape kene lah ngan kepale hotak ak nieh) ...and then Fadhli shas dtg pujuk ak....AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA (screaming)
well thts all.... ^^

hope u enjoy reading that... :)



No comments:

Post a Comment